Songs !

Sakinah !

assalammualaikum bagi mereka yang beragama Islam and hi bagi mereka yang beragama Cristian . Saya kina , satu lima , stay melaka :) . Saya dah berpunya , named Hakim and i love him so much . I like pink and i like a songs ! I love everyone who love me and i hate them who annoying me always . :3 . huhu . Life must go on even you get a mistake . just forgive someone who do a wrong with u . thanks -me kynah-

Wednesday 16 January 2013

tiada arah tujuan

Aku selalu rasa aku yang terbaik dalam dunia ini tapi aku lupa , ada lagi orang yang lebih baik dari aku . malah tinggi ilmu dan keagamaannya . hmm ~ tapi benda yang tak aku fikir kedang-2 terjadi . apa yang aku mimpi sometimes betul-2 terjadi . aku mimpi tak pakai tudung pula . apa makna semua ni . adakah Allah nak bagi aku insaf ? adakah aku manusia yang tak ada arah tujuan ? adakah aku manusia yang tak berguna ? adakah ??? Hidup aku dipenuhi dengan kepedihan . ada orang pernah berbisik kepadaku . seandainya aku ikhlas menerma dugaan tu , aku tak patut beritahu semua orang yang aku dalam masaalah kerana semua manusia ada masaalah sendiri . aku hanya manusia biasa yang lalai . tu fasal aku mahu jauhkan diri dari bersosial . aku tak nak ramai kawan di Facebook dan sebagainya nanti aku akan lupa daratan dan kerap bersosial dan tidak ambil berat tentang pelajaran dan juga Agama aku sendiri . makan diri sndiri balik . lebih baik jadi diri sndiri dan jadi manusia yang tidak dikenali oleh semua . masaalah mungkin akan kurang . semakin ramai orang yang aku kenal , masaalah makin dekat dengan aku . aku tak nak jadi mansia yang tiada arah tujuan untuk hidup . sseorang membisik dekat aku yang masa tidak mengejar kita malah kita yang mengejar masa . masa tidak boleh diputarkan balik tapi setiapa apa yang kita lalui , jangan salahkan takdir . tetapi salahkan diri sendiri . ia lebih baik . Hati berbisik , aku sakit dengan sikap menipu diri sendiri . hmm.

No comments:

Post a Comment