Songs !

Sakinah !

assalammualaikum bagi mereka yang beragama Islam and hi bagi mereka yang beragama Cristian . Saya kina , satu lima , stay melaka :) . Saya dah berpunya , named Hakim and i love him so much . I like pink and i like a songs ! I love everyone who love me and i hate them who annoying me always . :3 . huhu . Life must go on even you get a mistake . just forgive someone who do a wrong with u . thanks -me kynah-

Saturday 26 January 2013

Pening :'(

hmm , Aku pening . aku xtahu macam mana nak buat dia happy . hmm . aku buntu dengan semua ni . betul-2 pening ya Allah , sebak sebak dan sebak . sedih sedih dan sedih . hmm . aku takut satu hari nanti dia sendiri tinggalkan aku , tinggalkan memories yang indah , buang semua kenangan . this world is unfair !! ya Allah , aku tak sanggup terima dugaan sebegini . sakit sangat hati ini sehinggakan kepalaku pening bagai dipukul pukul . tak ada orang yang tahu , jangan risau kina , kau kena kuat . jangan fikir air mata adalah kelemahan malah kekuatan . kena sabar tapi sebak untuk bersabar . sukar . aku hanyalah insan biasa yang selalu membuat kesilapan .
hmm . sedih dalam diam mampu membuat aku gila . hmm . tiada orang nak peduli . kawan ramai tetapi .. hmm . abg angkat , akak angkat , adik angkat semua ada . tapi hanya beberapa org je yang fhm . bf ada tapi xnak berusaha aku kawan dengan siapa . tak nak berusaha hendak tahu segalanya tentang aku . tak apa . Allah maha adil . aku sedih sangat sangat . ya Allah kenapa kau bagi dugaan sebegini ? aku tak boleh nak cover ya Allah . :'( . Tapi tak apa lah . aku masih ada reason why I'm smile and laugh tapi masih sakit hati . dan kecewa . kecewa sangat-2 . adakah aku dah berubah ? adakah aku semakin jahat ? tapi bagi aku , aku tak rasa yang aku dah berubah . aku macam dulu . macam biasa . tapi kenapa aku dipersalahkan ? kenapa perlu aku ? apa salah aku ? apa dosa aku ? hmm . aku tak nak kehilangan dia ya Allah . :( aku xsanggup . :(hmm .

No comments:

Post a Comment