Songs !

Sakinah !

assalammualaikum bagi mereka yang beragama Islam and hi bagi mereka yang beragama Cristian . Saya kina , satu lima , stay melaka :) . Saya dah berpunya , named Hakim and i love him so much . I like pink and i like a songs ! I love everyone who love me and i hate them who annoying me always . :3 . huhu . Life must go on even you get a mistake . just forgive someone who do a wrong with u . thanks -me kynah-

Wednesday 16 January 2013

Dugaan yang lapar .

Hidup umpama roda kata mereka . Perasaan umpama ombak yang bergelora dan akhirnya akan tenang seketika . Jangan adakan sifat berdendam . Kenapa secara tiba-tiba aku rasa aku patut berubah . Dulu aku selalu buat status tentang Islam . Disebabkan aku banyak likers , aku angkuh . belagak yang aku hebat and now , aku nak stop , ramai kawan sangat pembawa masaalah . kawan yang tolong aku Kak cahaya , kak izzati , ary , jellal , marvel , epool , hayati , mira , intan . Izzati hanyut boleh tahan lama . dia hilangkan diri entah dimana . dia bahagia dengan kawan barunya . Faris hilang dan faris yang ini bukan faris yang dulu yang seorang peramah . Senyum hilang setelah HSF down . Senyum dah berubah , dia dah jarang buat status tentang Islam . semua da hilang dimataku . dimana mereka saat aku memerlukan . ingin aku beritahu hakim , aku tak nak larakan hati dia kerana dia sendiri sedih kerana akak nya gugur dan ada masaalah peribadi sendiri . aku tak nak saratkan perasaan , hati , dan juga otaknya untuk berfikir . cukup sahaja selama ini dia banyak membantuku . cukup sahaja dia banyak memberi aku sokongan dan berbuat aku tersenyum . aku tak nak dia sedi terlalu . dugaan yang aku dapat waktu ini mencabar hidupku sendiri . hidup aku umpama layang-layang putus tali . Tiada harapan maksudku . adakah ???? aku mahukan akak yang sentiasa memahami ku . yang ada bersamaku . yang mampu membuat aku gembira semacam akim . aku nak akak yang jaga aku . dalam waktu yang sama . aku akan jaga akak tu baik-2 . tapi pernah satu suara berbisik , biar kita kehilangan segalanya asalkan tidak kehilangan Allah dan jangan biarkan Allah bencikan kita . Tetapi Allah sentiasa menerima taubat hambaNya . assalammualaikum.

No comments:

Post a Comment