Songs !

Sakinah !

assalammualaikum bagi mereka yang beragama Islam and hi bagi mereka yang beragama Cristian . Saya kina , satu lima , stay melaka :) . Saya dah berpunya , named Hakim and i love him so much . I like pink and i like a songs ! I love everyone who love me and i hate them who annoying me always . :3 . huhu . Life must go on even you get a mistake . just forgive someone who do a wrong with u . thanks -me kynah-

Friday 25 January 2013

Budak Comel

This guys was curik curik hati saya . Dia comel and budak kuat majokk . haha . dia ni caring about me and selalu buat lawak . huu ~ kina sayang akim kuat-2 XD hahaha . hari ni kina tak berapa baik dengan budak comel ni , hmm gara-gara tak ambil berat about dia . haha . sensetive seyhh . tapi sokay , budak comel ni tetap comel . dah lah manja . :P hehe . Tu hari ada sorang minah ni sebok je nak burukkan budak comel kina ni . hmm . apalah dosa budak comel ni lagi manja . :* hehehe . and than . Aku nak story morry torry corry corry cupke cupke , *eh apa yang aku merepek ni* -_- apalahh aku ni , haa . back to da topic , now , aku dapat rasakan si Budak comel ni dah banyak berubah setelah dia sendiri cakap dengan kina yang kina dah berubah sedangkan dia sendiri dah berubah and macam nak jauhkan diri dari kina . apa nii . ni yang tak best ni . hmm . Dulu budak comel ni cakap dia nak jaga kina , tamau tengok kina sedih , hmm , dia tetap tak ubah , pastu dia sndiri ada buat kina sedih , Budak comel janji tamau layan perempuan , tapi dia sendiri layan , kalau kina layan tak bagi . bila kina tak bagi dia kawan dengan perempuan dia kata dia takut org gelarkan dia sombong , habis tu kina tak pula orang gelarkan kina budak sombong . hmm . kina pon tak faham dengan budak comel ni . hmm . tapi sokay lah buda comel , kalau awak rasa awak nak layan , awak layan lah , kina tak da hak untuk memaksa budak comel . and the most thing , i have a reason to smile :). and thanks for everything . haa . okay lah . sekian sahaja yang ingin aku habaq ni . kepada budak-2 yang sdang baca ni , thank lah kerana baca yee . HOHO :* assalammualaikum

No comments:

Post a Comment