Songs !

Sakinah !

assalammualaikum bagi mereka yang beragama Islam and hi bagi mereka yang beragama Cristian . Saya kina , satu lima , stay melaka :) . Saya dah berpunya , named Hakim and i love him so much . I like pink and i like a songs ! I love everyone who love me and i hate them who annoying me always . :3 . huhu . Life must go on even you get a mistake . just forgive someone who do a wrong with u . thanks -me kynah-

Friday 25 January 2013

About Adel Asha (Barbie Doll Malaysian)

This girl cantik . tahu dia cantik tu fasal nak jadi model . btw , she kind . tapi sayang , seksi . hmm . and btw , dye seorang yang penyabar . LOL yelah kan . setiap kali orang bash . dia akan balas dengan senyuman . hahaha . tergoda i . LOL ekeke . and btw , i never look her . tapi dorang kata waktu dia ngn ayiem couple , ada pergi Pavilion untuk sambut birthday si Ayiem (Budak muka Jambu) ni haa . LOL . jangan marah ehh . nanti kena jual XD hahaha . Kesian adel , hari-2 kena bash , cakap pasal Islam bagai laa . pakaian la n sbagainya . lelaki perempuan semua bash n kutuk mengutuk . apakah ?? haha . at least dye tak maki hamon like you all . yolakan . dye kena bash teruk-2 pon . dye tetap diam . dalam hati . manalah aku tahu XD . aku bukan malaikat . :P and btw , really-2 tak suka bila si adel ni cakap about Neelofa , aku tahu adel nak jadi model but tak payah lah sampai nak ngompat Neelofa . ada tu hari dia ada ckp . -_-' amboihh sejak bila aku back up si neelofa ni . minat fasal dia pon dak . -______- apalahh . okay sokay wokay ukeyhh . gua mau chow . assalammualaikum budak budak stalker :* papai :O

1 comment:

  1. assalamualaikum.. hye,hye and hye! owh ya! yang pasal Adel nie.. actually umo dia brape ek??

    *I hope you answer and Follow me !! -Zati

    ReplyDelete