Songs !

Sakinah !

assalammualaikum bagi mereka yang beragama Islam and hi bagi mereka yang beragama Cristian . Saya kina , satu lima , stay melaka :) . Saya dah berpunya , named Hakim and i love him so much . I like pink and i like a songs ! I love everyone who love me and i hate them who annoying me always . :3 . huhu . Life must go on even you get a mistake . just forgive someone who do a wrong with u . thanks -me kynah-

Wednesday 16 January 2013

16/1/2013 anniversary with my romeo :*

Assalammualaikum . hari ni genap 4 bulan aku menjalinkan hubungan mesra dengan akim . hmm ~ aku rindukan dia . dia tak call aku . hmm . xpe , aku faham , dia tak ada duit . tulah dia cuai sangat 30 ringgit melayang . hilang macam tu je . sembelih kang baru tahuu . haha . seperti biasa aku buat status kat wall dia . terkantoi dngan mak aku -_- laa . terpaksa aku padam . aku chat dengan dia . malangnya dia tak online . pastu tahu tahu je dye hantar mecej kat mak aku . dye kata dia xpasti nak call aku atau tak . hmm maybe poket kering yelah . waktu rehat tak makan . balik ruma mcm orang kebeluran . kesian dia . dah lah hari ni hari penting . tak ada kredit . besar dugaan aku :'3 kay bangga . haha :P so . 15 March aku nak jumpa akim . maybelah sabtu ni aku nak datang rumah dia . tak tido pon . -.-' segan aku . kot kot berdengkur ke . hahaha . perangai aku mcm budak-2 ._. buat malu j datang rumah orang tapi xreti nak hormat -_- malu kay malu . seriously . kang kena bahan dengan akim shibet tu . rasa macam nak tinju je si budak tuu -_- and , aku xpernh tido rumah org selain sedara mara aku punya rumah . *adat lettew* hmm ~ dalam bulan ni kan . aku rasa lain macam je . something wrong . tapi aku x dapat nak tahu apa yang wrong tu -.-' gilossssss haha :P okay daa . nak pii dah ni . assalammualaikum bagi para yang sedang baca blog aku yang tak seberapa ni . :3 papai :*

No comments:

Post a Comment