Songs !

Sakinah !

assalammualaikum bagi mereka yang beragama Islam and hi bagi mereka yang beragama Cristian . Saya kina , satu lima , stay melaka :) . Saya dah berpunya , named Hakim and i love him so much . I like pink and i like a songs ! I love everyone who love me and i hate them who annoying me always . :3 . huhu . Life must go on even you get a mistake . just forgive someone who do a wrong with u . thanks -me kynah-

Friday 25 January 2013

Dear Hakim Zaidi :)

Haih , bosan meyh asyik gaduh je dengan bf , hmm , janji dengan aku bagai-2 . hmm . pastu tuduh aku salah . hmm aku tahu semua salah aku kan . aku kan selfish . dulu kau tak bagi chat dengan lelaki and now , why kau bagi ? itu namanya dah tak sayangkan aku lah jawab nya . hmm . entah lah . aku pun tak faham . seriously , dah banyak kali aku nangis dye buat aku mcm ni , aku ni pegang jawatan kat sekolah . jadi kenalah kuarkan duit sikit . habis tu makanan kat sekolah dah lah cekik darah . haiyaa . aku dah kata dengan dia banyak kali jangan tak makan , makan je . hmm . waktu aku nangis . aku peluk lah teddy bear aku XD macam budak-budak dahh . tkak aku pulak haus , aku keluarlah bilik , mak aku trnampak . -_- kau nak tahu mak aku cakap apa ? dia cakap ni "kau apasal melalak ? asyik gaduh tak habis habis" eishhh sakit pulak hati kite ni . aku pon batalkan hasrat nak pergi meneguk , and than aku masuk bilik . bf aku call . "........" aku cakap "awak dah tak payah call saya , chatting dengan saya dan mecej saya lagi" dia cakap "okay fine tu yang awak nak bye dan saya takkan call , chatting dan mecej , awak jangan call kalau awak call , tahulah awak" ya Allah egonya bf aku yang comel ni >< haih . air mata mengalir lagi . nak xnk aku mecej call me back . dia call balik . sebak weh sebak nak cakap takut kantoi nangis :P and than aku minta maaf , aku minta diri nak tido . dah lah penat , ngantok lak tu . haiyaa . kesian bf aku yang comel ni >< haha . aku terus cakap nite , semalam malam , i love you and anything else la yang aku rasa perlu cakap . aku harap dia boleh tenang . hmm . aku tido macam biasa . alahaii , tapikan dalam hal ini aku tahu aku salah sebab aku cakap dengan dia yang aku sayangkan dia lebih dari diri aku and tapi aku tak pon berusaha nak dengar suara dye or what . hmm . kesian bf comel aku ni . hmm . dalam hal ini juga aku mengaku yang ak selfish dan selalu buat dia sakit hati . hmm . yelah , aku dah insaf dah ni . yang lebih membuat aku terharu apabila dia kata dia tak makan kat sekolah , dia simpan duit nak topap , nak dengar suara aku . :') thanks sayang :( aku akan buat apa yang patut selagi aku hidup :') okay papai assalammualaikum tu je lah yang nak aku citee :P

No comments:

Post a Comment