Songs !

Sakinah !

assalammualaikum bagi mereka yang beragama Islam and hi bagi mereka yang beragama Cristian . Saya kina , satu lima , stay melaka :) . Saya dah berpunya , named Hakim and i love him so much . I like pink and i like a songs ! I love everyone who love me and i hate them who annoying me always . :3 . huhu . Life must go on even you get a mistake . just forgive someone who do a wrong with u . thanks -me kynah-

Tuesday 29 January 2013

Diabaikan

Aku tahu dia dah ada yang lain . (dapat merasakan) . and than , aku topap kan dia pon , dia nk xnk layan :) . pastu dia bagilah alasan nak tidur lah , nak pergi main futsal lah dan sebagainya . (drama) . haha . up to u lah . baca je blog saya ni and than chatting dengan saya cakap gini *asal terima dugaan sikit je nak mengeluh* :') and saya akan hargai ayat itu for the rest of my life . dulu , linda , faqih cakap kau seorang yang tak suka curang pastu datang beberapa orang mangkok ayon nak burukkan kau . tapi always trust u sayang . :') . hmm . dulu awak selalu kata *saya takkan tinggalkan awak , jgn-2 awak yang akan tinggalkan saya* and than awak lafazkan juga and awak tarik balik dengan *minta maaf* awak tu . saya tak tahu siapa yang suruh . :') dan saya tak tahu siapa yang paksa awak cintakan saya . semalam saya kata *awak sayangkan saya * *saya sayangkan awak* *sumpah?* *sumbah* *demi Allah* *demillah* . nampak tak penipuan awak . and than awak cakap *kalau saya tipu , esok saya kena langgar dengan lori* okaylah gitu sampai nak mempetaruhkan nyawa awak . *ini semua poyo semata-mata* dulu awak tak pernah nak bosan dengar suara saya sampai tertidur tidur :3 . ingat tak masa birthday saya ? dari malam sampai pagi esok kita otp . tido sama-sama . :') . and now , mana awak buang memori kita ? mana awak campak memori kita ? dan bila saya bagitahu awak about everything , u just tell me *ye , saya ingat semuanya* malah awak tak pernah nak ingatkan segala memori yang pernah kita bina . :) . awak ingat tak masa saya tengok bola and than awak berminat nak main bola bagai-2 . saya doakan awak je yang awak akan terpilih jadi pemain bola wakil negara . what u said *:') terharunya , ni yang tambah sayang ni* okay . :) kenangan main wehhh ! hebat ~ saya dah try hard untuk mempertahankan relationship kita . merayu macam orang gile . menangis sampai mengigil . and the last u tell me so sorry and terpaksa cakap kita putus . ya Allah betapa pedik , luka , sakit , perit , panas , terseksa , sedih bila awak cakap * awak , saya nak minta break* perhhhh!!! ingat tak masa first time jumpa . :') really-2 suprised taww . hmm . awak senyum je waktu tu . and than saya lari sebab hujan :') waktu tu awak suka lagu boyfriends , saya suka lagu as long as you love me . sekarang awak cakap hubungan kita macamlove the way you lie . :D ohsemlah awak ni sayang . sokay , saya masih dapat terima awak dalam hidup saya as long as i breath . dulu first time awak cakap cm ni *and the most important thing i wanna tell you that i love you* ya , saya masih ingatlah sayang . hmm .malas lah nak tulis lagi . okay papai assalammualaikum :)

No comments:

Post a Comment