Songs !

Sakinah !

assalammualaikum bagi mereka yang beragama Islam and hi bagi mereka yang beragama Cristian . Saya kina , satu lima , stay melaka :) . Saya dah berpunya , named Hakim and i love him so much . I like pink and i like a songs ! I love everyone who love me and i hate them who annoying me always . :3 . huhu . Life must go on even you get a mistake . just forgive someone who do a wrong with u . thanks -me kynah-

Thursday 1 November 2012

:'(

bila saya dah tak ada kat dunia ni .. saya sentiasa mendoakan awak walaupun saya diseksa kat alam barzakh .. saya mendoakan semoga awak dapat yang lebih sempurna dari saya .. yang boleh jaga makan minum awak .. yang boleh sayang awak .. yang boleh setia dengan awak .. yang boleh buat awak gembira .. yang boleh bimbing awak ke arah kebaikkan dan yang boleh hormat awak dan family awak .. saya tahu saya tak dapat sempurnakan cinta awak .. tapi saya tetap berusaha untuk membuat awak selesa dengan saya .. untuk membuat awak gembira dengan saya .. saya minta maaf atas membuat awak nangis , membuat awak sedih , membuat awak kecewa dan menyakiti hati awak .. awak jangan risau . saya tetap maafkan segala kesilapan awak terhadap saya .. andai umur saya panjang .. saya nak jaga awak , menghargai awak .. memberi awak kesempurnaan hidup .. saya nak tengok awak bahagia dengan saya atau dengan orang lain .. saya harap awak bahagia lah ya .. saya tetap disini mencintai awak ~ saya tahu awak makin jauh dari saya semenjak ni .. kadang-kadang awak marah saya .. saya faham awak penat .. tak apa sayang .. saya tetap ada disini dengan awak sehingga akhir nafas saya ..

No comments:

Post a Comment