Songs !

Sakinah !

assalammualaikum bagi mereka yang beragama Islam and hi bagi mereka yang beragama Cristian . Saya kina , satu lima , stay melaka :) . Saya dah berpunya , named Hakim and i love him so much . I like pink and i like a songs ! I love everyone who love me and i hate them who annoying me always . :3 . huhu . Life must go on even you get a mistake . just forgive someone who do a wrong with u . thanks -me kynah-

Friday 16 November 2012

Assalammualaikum

 aku sayangkan kau akim .. kau fikie aku sanggup ke tengok kau nangis .. kau fike aku sanggup ke tengok kau kecewa .. aku ego tapi aku ego aku xlah teruk mana .. cuma kau je fikir ea teruk .. aku sedarlah juga yang aku teruk .. hahaha .. tu yang kau nak ryte ? aku tak boleh buat apa-2 .. please sayang .. aku ramai kawan lelaki .. aku juga ramai kawan perempuan .. no need much worried .. aku tahu aku bukan jantan .. aku tahu aku perempuan .. aku tahu aku dah banyak berubah ,, even aku berubah kearah kebaikkan atau kejahatan sekali pun .. aku berniat dalam hati "Sejahat mana pun aku ya Allah .. aku tetap mengingatkan Mu Allah .." aku gaduh dengan si ayiem pun ada sebab .. ada sebab nak bash .. -.- so please .. whatever i do , i think .. I'm not a suck and liar girl .. hurm .. aku masih ingat lagi ayah aku cakap aku *Good Girl* :'( rasa nak nangis waktu tu wehh ~ hurm ~ sekarang aku dah banyak berubah .. jangan risau mak ayah .. kina akan berubah .. kina akan menjadi yang terbaik untuk mak ayah :* hehehehe

No comments:

Post a Comment